sobota, 3 stycznia 2015

Minecraft, oł jee! x-o

Joł.
Ten post będzie o...
.
.
.
.
.
.
MINECRAFT! x-o ;-;

Wczoraj se z Zuzqą grałam minecrafta. Pomyślałam o tym że, mogę zrobić posta o MC. (: No i zrobiłam xd. Pokażę wam zdjęcia które zrobiłam. B)

To ja jak byłam jej surowcem. 
To Zuzqa jak chciała wejść skrzyni.



Tutaj Zuzu jak weszła do skrzyni! :D


To Zuzu kiedy wyszła z skrzyni.

Przybliżenie jej mordy (twarzy xd).

Tu jak chciałam jej ukraść żelazo. Ale mam serce i jej oddałam.

To ja.

A to ja jak chciałam coś zjeść.

Moje jedzenie w lodówce.

To ja i Zuzu jak pisałyśmy na chacie.

I ja w kibelku. :x


No i ona jak była w skrzyni.
Myślę że podobał wam się post? :B
To tyle, do zobaczenia w następnym poście!

~amelia1830


4 komentarze:

Unknown pisze...

Ejj! D: Pokazałaś moje Koxy..! D: //Z.

Unknown pisze...

O bosh! :O Na jednym zdjęciu pokazałam nasze nick'i! :O Omg, omg, jest baardzo źle! D:

Unknown pisze...

D:

Unknown pisze...

Hej dziewczyny! To ja Rasia ;-; Pozdro Z podłogi XD

Prześlij komentarz