niedziela, 4 stycznia 2015

Użytkownik " hacker 2 opcje " zablkowany na MSP?

Hey!

Pamiętacie wczorajszy post o " hacker 2 opcje "?
Zgłosiłam go. Miałam powód do tego. W końcu w statusie pytał o nasze hasła, a jak mu nie podamy do nas " ZHAKUJE ". ._.

No dobra, pokażę wam wiadomość od Moderatora. :B






Jak widzicie dałam Moderatorowi autograf.
Pewnie myślicie "Ale jak?!", "Nie da się dawać grafów modom! :O", itd.
Nie wiem czy wszyscy wiedzą, czy ktoś w ogóle wie że autograf można dać przez tablet. :B Wiecie, logujemy się na MSP i dajemy autograf.

I dziś wbiłam 17 lvl! ^^ Myślałam że to w lutym wbije a to dziś! :D
Bardzo, bardzo, się cieszę! Loguję się na MSP a tutaj mam awards a tam 50.000 FAME!
Dobra, skończę ten temat o mnie i może zrobię następny post. :B
Do zobaczenia w następnym poście! ^.^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz