piątek, 12 grudnia 2014

รz๏к/pгzєгคzєภเє ؟ ;c

Siema. B)
Dzisiaj pogadamy o Vipach na Msp. c;
Jak wiecie Vipy dają duuużą frajde.. xd
Jednak uważam , że są stanowczo za droogie.!
Wiecie , że ja sobie raz jestem w centrum handlowym i patrzę , a tu same Vipy.!XD
Przerażenie/Szok? :3
Zdecydowanie Szok.! c;
Na początku było normaalnie , ale po dwóch minutach...
Moje ciało zaczęło mieć ciarki. D; xD :O
Wszystkiee Vipy pokazywały animacje...
Wytkając mnie palcami , no to wtedy do nich piszę :
" CO JA ŻxUxL Z POD BIEDRONKI?!?! D; "
, a oni chórem piszą :
" ATAK WxAxRxIxAxTxKxA Z POD BIEDRONKI!!!!! XD "
Wtedy...Myślę , że tydzień nie byłam w tej Biedronce o co im chodzi?! -.-
Później wyszłam z chatu...I uznałam , że nigdy więcej nie pójdę , ani do Biedronki , ani do Centrum Handlowego.! ;-;
~ Zuzqa

2 komentarze:

Unknown pisze...

Mogłaś im napisać "Tak jestem żulem i dobrze! x-o" ;-; xD.

Unknown pisze...

ALE JA NIE BYŁAM MIESIĄC W BIEDRONCE. ;-; //A.

Prześlij komentarz